portfolio
Działania promocyjne
Media społecznościowe, "tradycyjne" (np. ulotki, plakaty, broszury) i "niestandardowe" (np. gadżety) nośniki reklamowe, witryny internetowe, akcje społeczne itp. Współczesne możliwości prowadzenia działań promocyjnych są niemal nieograniczone. W zasadzie jedynym ograniczeniem jest pomysłowość twórców kampanii reklamowych i możliwości finansowe Klienta.
Ważne, by działania były dopasowane do projektu, jego odbiorców i przesłania.
Mamy doświadczenie w realizacji różnych działań, śledzimy zmieniające się trendy i pojawiające się nowości.
Przykłady:
- dzialania promocyjne dot. projektu sTANDEM, którego celem jest opracowanie ogólnoświatowego standardu egzaminacyjnego testującego znajomość języka angielskiego dla celów zawodowych osób związanych z ochroną zdrowia.
W ramach działań promocyjnych realizowanych na zlecenie Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego powstały m.in. strona internetowa www.standem.eu, ulotki informacyjne o projekcie oraz gadżety promocyjne (długopisy, notesy, zakładki).
- dzialania promocyjne dot. projektu społecznego "Trzy słowa: Proszę, Przepraszam, Dziękuję", którego celem było promowanie grzeczności, uprzejmości, częstszego używania wspomnianych słów.
Działania prowadzone przez nas społecznie obejmowały opiekę nad stroną internetową www.3slowa.pl, zorganizowanie spotkania inaugurującego projekt oraz przygotowywanie informacji prasowych o najciekawszych wydarzeniach w trakcie jego trwania.