portfolio

Spacerownik. Dzielnica XII

Przewodnik po terenie Dzielnicy XII (Bieżanów – Nowy Prokocim) pokazujący najciekawsze miejsca i obiekty dzielnicy, która przez przeciętnego Krakowianina postrzegana jest jako zwykłe blokowisko.

więcej >

Szkolenia, warsztaty prasowe

Życie jest doskonałym nauczycielem, ale lepiej jest się uczyć na cudzych błędach, niż na swoich. Chętnie dzielimy się swoimi doświadczeniami, podpowiadamy jak pisać atrakcyjne teksty, efektywnie dbać o wizerunek swojej organizacji.

więcej >

Monografia kapliczek dzielnic Krakowa

Zebranie informacji, zredagowanie tekstu i skompletowanie zdjęć do monografii kapliczek i krzyży znajdujących się na terenie dzielnic pomocniczych Miasta Krakowa.

więcej >

Content stron internetowych

Zawartość witryny internetowej świadczy o jej właścicielu. Treść musi być merytorycznie poprawna, ale i podana w atrakcyjnej formie. Nawet o bardzo trudnych, technicznych sprawach można napisać zrozumiałym językiem.

więcej >

Działania promocyjne

Działania promocyjne mogą przybierać różnorodne formy. Zawsze dobieramy je do konkretnego przypadku, bacząc na maksymalizację efektów przy optymalizacji kosztów.

więcej >

Redakcja wydawnictw

"Lekkie pióro", umiejętność przedstawienia w przystępny sposób trudnych tematów i dostosowania języka przekazu do percepcji jego odbiorcy, to nasze atuty przydatne przy redakcji książek i innych wydawnictw.

więcej >

Teksty na zamówienie

Wziąć garść faktów, doprawić dawką pomysłu i szczyptą humoru. Wszystko precyzyjnie ułożyć, bacząc na oczekiwania Klienta i zainteresowanie Czytelnika - oto nasz przepis na atrakcyjny i poprawnie stylistycznie tekst.

więcej >

Gazety samorządowe i firmowe

Usługa obejmuje cały proces wydawniczy - od przygotowania tekstów i zdjęć, przez współpracę z zewnętrznymi autorami zdjęć i tekstów, aż po rozplanowanie numeru, współpracę z grafikiem, korektę i współpracę z drukarnią.

więcej >

Działania wizerunkowe

Jesteśmy przekonani, że każda organizacja winna wdrożyć adekwatny do swojej działalności i systematycznie prowadzić program działań wizerunkowych w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).

więcej >

Strona:   1

polecam